Thursday, July 1, 2010

cepatnya masa berlalu

hari ini genaplah 15 tahun aku kerja. ish..ish rasa macam baru je aku kerja. tak sangka masa cepat berjalan.

macam-macam suka duka masa kerja. bos silih berganti tapi aku tetap di sini. setia dengan kerja.

seperti yang diarahkan datuk najib dan di pekeliling kan genap 15 tahun akan diberikan kekananan . maknanya dah senior sangat la tu.  hehehe..en.ipin cepat tempah apa yang patut.

en. ipin dan k.sariah opis mate aku dah kanan. diaorang dah lama kerja beb. otai. aku bakal ikut jejak langkah diaorang . i followwww...

hehehe..berangan je aku nih. silap-silap haribulan keluar pekeliling baru. melepas la. tapi apa-apa pun aku tetap dan berpencen. sampai pencen..huwaaaaa lama lagi beb nak pencen.

p/s : UiTM Dihati Ku

4 comments:

apple hijau said...

syabas mere k.shida...ingat senang kerje nak sampai 15 tahun ni?...susah woooo...

p/s: salute kat staf yg dh kerja bertahun2 ni..

~Adios!~

ms shadow said...

hehe..nab, macam sekejap je dah 15 tahun. nab pun nanti akan rasa sekejap..tunggu masa nya nanti.

fatimah said...

lamanya dah kerja kan kak shida? bestnyaaa.. kak shida pun otai apa.. semua tahu.. hehehe.. go go kak shida go!!!

ms shadow said...

hahahaha..otai..itulah nik rasa macam muda lagi..padah hal..jiwa je yang muda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...