Thursday, July 8, 2010

I'm Sorry....


     kepada sesiapa yang membaca blog ini dan ada cuba untuk add kan ms shadow @ che syida dalam facebook. ms shadow minta maaf. sebab ambil masa untuk received anda semua. belum lagi. bukan tak nak received. entahlah kekadang rasa macam malas pulak. tak rajin sangat login kat facebook tu . itu yang malas nak received.

buat apa add kalau tak bercakap dan bertegur sapa kan. itu pandangan ms shadow la kan. bila dah add pastu senyap. nampak macam sombongkan. pada hal tak tau nak cakap apa.

haha..atau sebenarnya ms shadow lebih suka merapu menulis kat blog sendiri..hihi. rasa alasan itu lebih kukuh. tiada apa sebab yang lainnya..

tapi aku berazam kalau aku login kat facebook aku akan klik add dan received  kengkawan dan sedara mare semua lepas ni . InsyaAllah. sebab ada rakan sebaya yang sama membesar di kampong pun sound aku masa jumpa kenduri kahwin anak sedara aku sebab tak received bila diaorang add. ahaks.. kita kena marah tau.

terima kasih juga kepada sesiapa yang mencadangkan kepada orang lain untuk add ms shadow. ingatan korang tetap dikenang.

p/s: husband kita pun belum add kita tau..

3 comments:

shida mj said...

mesej kat email kita:
your 32 friends are waiting

wait aaa.. nanti kita add requests

Cy-Rule said...

msg kt email sy plak..your 97 frn is DEAD..hahahahaha

shida mj said...

en khairul awak memang ganaeh arr..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...