Tuesday, July 13, 2010

esok nak periksa PTK

esok nak periksa PTK Tahap 2. tapi satu apapun aku tak baca. satu paper lagi je. liat sangat yg satu lagi ini. tak cemerlang-cemerlang lagi. kertas generik (umum), kertas khusus dah aras IV (cemerlanglah tu). target nak lulus aras IV yang kertas umum ni jugak. baru boleh dapat anjakan melintang atau terlentang hahahaha..

tapi nampak gayanya entahlah. target saja yang lebih, usaha kurang. macammana  nak berhasil. keberhasilan utama (NKRA). eh apa pulak melalut ke NKRA ni, agaknya soklan itu keluar kut hehehe..

inilah gara-gara tak membaca, main meneka saja. ish, ish. meneka dalam kesamaran Ibnor Reza. baca pun tak bole nak jawap sebab itu meneka dalam kesamaran.

p/s ; sape ada tips untuk soalan umum, tolong kasi tau ye. kita nak lulus cemerlang, gemilang dan terbilang ni..huhu

5 comments:

Cy-Rule said...

xpyh stadi..otai dh kn?

yimz said...

rilek la kat shida..gamble jer..wat cam selalu..lepas jgk kan..

ms shadow said...

hehehehe..dah exam dah..berbuih tak tau jawapan..main hentam saja

Cy-Rule said...

agk dh..k.shida pkai M-16 ke AK47? claymore bwk x?

ms shadow said...

ish..ish nuar banyaknya apa benda tu? ekekekek..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...