Friday, July 9, 2010

seluruh dunia taksub dengan bola

oleh kerana taksub sangat dengan bola sepak piala dunia sotong merayap pun boleh percaya. kesian.

ada yang nak melindunginya dan ada yang nak makan sotong yang bernama si paul ini. uish ganas sungguh.

apa-apapun kita kena percaya kepada takdir Allah s.w.t bukannya sotong ini.

6 comments:

yimz said...

bkn taksub bola jer.taksub nak makan sotong tu pon ramai..nasib ko la sotong!

ms shadow@che smj said...

hahaha..yimz tepat pulak tu tekaan si sotong paul tu.

liat nak makan tu cam dah tua jek.

sariah said...

Cuba tenguk betul2 sotong tu...ngerilah pulak....apa2pun sambal sotong mkn dgn nasi lemak enak..hehe

Khairul said...

gua elegi-sepi ngn sifud2 nih tp gua bele udg gk dlm nih..hahahahah.. pape pn sutun ni gua xsuke..ngeri..

ms shadow said...

eleh nuar..dgn sotong ko elergi, ngeri.

tapi klu ko jadi sotong tak pe pulak..hikhik..(gurau yo)

Cy-Rule said...

hahahaha..xde2..sy suke pmpn..i like ladies..kompem..(^_^)..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...