Monday, July 26, 2010

kerja-kerja rutin yg tak pernah habis

Assalamualaikum dan salam sejahtera..eh ikut macam prince halilintar punya intro pulak. nampak macam berkhemah. yang baik kena ikut. betul tak. hihi.

kalau mengikut jadual hujung minggu yang lalu aku sepatutnya pergi majlis perkahwinan di Intekma. tapi sebenarnya aku tak pergi. hehe..jadual yang tidak ditepati oleh aku. hampeh..

nasib baik anak aku kecik lagi. kalau tidak mesti kalau buat majlis kahwin tak nak orang datang. huwaaaa.. sempat lagi nak berubah..(nak sedapkan hati sendiri je).

oleh itu tak jadi lah aku nak gantung kuali. dengan penuh semangat meneruskan kerja-kerja rutin sebagai suri rumah di hujung minggu.
tukang masak kereja nya enteng..


uish..dah macam superwoman pulak aku nih capai sana, capai sini
silap haribulan boleh kalahkan bibik..
buruan dulu ya buk..


5 comments:

sariah said...

Kalau udah gak pegi ke majlisnya bisa jadi bebe terlatih ya...hebat bangat bebe nie...

Prince Halilintar said...

haha lah ms shadow nampak sgt berKHEMAH ayat tu..hahahaha

ms shadow said...

kak sar : nggak terlatih buk..gue pelajarin sendirian

ph: eloklah tu..drpd intro yg main terjah je kan..nampak berpekerti mulia yim..beruntung sapa dapat..

Prince Halilintar said...

ms shadow sya maksudkan ayat tu la..lari benor maksudnye..bukan berKHEMAH tapi berHEMAH sebenarnye..hehehe

ms shadow said...

kehkehkeh..oppps salah yer..malu nyer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...