Monday, June 7, 2010

'Sweet Sour'

Memang betul kata nab a.k.a apple hijau, kerja gila tak tidur malam baca buku cerita itu. Sila baca luahan rasa apple hijau member satu opis yang minat baca novel di sini,
http://pu3ofmine.blogspot.com/2010/05/kerja-gila.html

Aku pun dah terjangkit kerja gila tersebut, malam tadi tak tidur baca novel. Non-stop sampai subuh . room mate takde (husband aku la) senang aku nak khusyuk baca novel . itu pun tak habis lagi ni. Kalau aku berkorban tidur untuk Qiamullail ke, baca Al-Quran ke, lagi berfaedah. Takpe nanti aku gantikan hari lain pulak untuk ibadah itu. Rasa bersalah pulak ni. Ikut kan sangat kata hati ,hehe. Tapi cerita nya memang best. Permasalahan yang agak berat ditulis secara santai dan ada kelucuan pada watak. Must Read. Ewah macam promosi la pulak.

2 comments:

apple hijau said...

Ye betul! buku ni memang best. nanti kalau buku terbaru dia dah publish saya tak kan ragu ragu untuk meng war warkan pada Ms Shadow. hehehhe...

shida mj said...

tak keruan sehari dua lepas tu..mengantuk tahap gaban..uwaaa!!

pssst...ada lagi ke novel?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...