Thursday, June 17, 2010

ingat nak berehat, tapi..

semalam aku cuti, tujuan nak berehat. tapi lain pulak yang aku dapat. sakit kepala. macam mana tak sakit kepala kalau niat nak berehat bertukar macam nak jadi tarzan. hehehe..test suara kat anak-anak. aduyaii...anak-anak. maklumlah cuti sekolah. dah nama nya cuti sekolah. nasib lah...

adik: esok ibu tak nak sambung cuti ke? hehehe..pantas aku jawab. tak nak lah nanti ibu bukan sambung cuti tapi ibu sambung sakit kepala. hehe..

2 comments:

yimz said...

kak shida klu nk berehat cam tarzan duk kat hutan..mesti diorg xkaco..hahahahah:D

ms shadow said...

hahahaha..nanti tarzan tu confius pulak, bila masa dia rekrut ahli baru yimz ooii..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...