Wednesday, June 9, 2010

hal negara la pulak..

pagi ni terbaca ulasan dari satu laman blog pasal ulasannya tentang cadangan nak membina pula bangunan parlimen yang baru di putrajaya. aku setuju yang dia tak setuju. ish.. memang merepek. dengan kualiti ahli parlimen yang tak berkualiti langsung aku cadangkan tak payah susah-susah nak buat bangunan yang baru.

bersidang macam dalam zoo ada hati nak buat bangunan baru. mengabehkan beghaih jek. getik aku. ha , ate kan dah keluo cakap perak tu. itu yang aku maleh nak ulas.. hehe. kalau aku geram memang gitu tetiba mesti keluar dialek perak..tu tengah geram la tu..silakan lari jauh-jauh.

seriously, aku cadangkan pindahkan saja bangunan yg ada sekarang dlm zoo, supaya beruk-beruk, ungke dan orang utan ada kengkawan yg boleh melompat-lompat, terpekik terlolong macam tarzan dan suka hati lah nak buat apa. ada aku kesah.

p/s : asal perak tapi lebih lama duduk kat s’gor hampir 19 thn bermastautin di sini. 18 thn di perak. boleh kira umur aku berapa sekarang.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...