Friday, June 11, 2010

Muktamad!!

mula-mula tadi try nak tukar template lain. godeh sana-sini. klik sana-sini dekat templates design, background, layout dan berbagai lagi ada.

tiba-tiba blog aku hilang. alamak hilang??? itu word orang tak bape pandai, aku le tu. bukan hilang, ada. tapi keluar message box yang bukan-bukan dan terus black out. aku blur sekejap. tarik nafas, lepas itu tutup komputer. dalam hati habis lah. lantaklah ko. aku memang cepat give-up untuk ngadap lama-lama.

bila dah reda, buka balik nasib baik ada. huh! selamat. kalau tidak berkuburlah blog aku ni. malas lah. . merajuk dengan diri sendiri..hihi. tadi ingat nak tukar template terus terbantut. tapi jumpa gak yang hitam si tompok manis ni. muktamad! kita suka hitam gak, black is beauty. cuma tukar warna tulisan saja sikit-sikit.

ala nak cepat ni, nak pegi rumah bos pm dr. yatie..ada makan-makan. hihihi..makan lagi. macam raya la pulak. tak mustahil berat boleh bertambah ber kg-kg.

2 comments:

apple hijau said...

berwajah baru! atau senang cakap rumah baru. template pun menggambarkan sesuatu sebenarnya tapi sy belum perah otak untuk mentafsirkannya. apa2 pun cantik template baru ni.

shida mj said...

hihihi..bernasib baik je, blog ni wujud lagi. lain kali try yg lain pulak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...