Wednesday, January 26, 2011

Saat Indah Awal Perkahwinan...

cuba baca email jenaka yang aku terima ni..ni dah kali kedua rasanya terima jenaka ni.
oleh kerana macam kelakarlah jugak jadi bacalah sesama..
cuba baca ya..

Saat Indah Awal Perkahwinan...


Teruna : Akhirnya inilah saat yang aku tunggu sekian lama
Dara    : Apakah kau rela kalau aku pergi?
Teruna : Tentu tidak! Jangan sesekali kau berfikiran begitu!
Dara    : Apakah kau mencintaiku?
Teruna : Tentu! Selamanya akan tetap begitu!
Dara    : Apakah kau pernah berlaku curang?
Teruna : Tidak! Aku tak akan melakukan hal seburuk itu!
Dara    : Mahukah kau menciumku?
Teruna : Ya!
Dara    : Sayangku....!

Sesudah 5 tahun perkahwinan....
Korang baca dari bawah ke atas pulak.....
hehehe...

kurang asam punya teruna...hehe..baca saja jangan buat perkara yang dari bawah ke atas tu, tak baik..

kredit to bom321

5 comments:

Prince Halilintar said...

haha..teruna jugak jadi mangsa..

shida mj said...

nasib la teruna oiii..

Imran nyambek said...

kah kah kah...power2

shida mj said...

Imran nyambek: ko memang sukakan..hehe

ANATI SOKI said...

kehkehkeh.. kreatif habis!! hehehe.. anat fllow mellow sini ek :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...