Friday, April 2, 2010

Dah pun 37 tahun

Alhamdulillah, syukur ke hadrat Ilahi hari ini 2.4.2010 genaplah umur ku yang ke 37 tahun.Rasa cepat betul masa berlalu. Tak sangka dah pun 37.

Alhamdulillah syukur kehadrat Ilahi kerana aku diberi kesihatan yang baik, ada anak2 dan suami yg aku boleh sayangi dan menyayangi aku, masih ada rezeki yang cukup untuk terus menjalani kehidupan yg penuh dugaan.

Bersyukur ada kawan-kawan yang sporting dan menghiburkan hati dikala hati gundah gulana wlpun aku selalu cover kalau ada masalah memang diaorg pun x tau sebab aku selalu happy bersama mereka. Kekadang aku lupa masalah sendiri sebab orang lain lagi bermasalah. Sekurang-kurangnya aku bole mengawal perasan aku sendiri.

Dulu memang ye, selalu sgt emosi..tapi sekarang..kuranglah.. umur pun dah 37. Pengalaman banyak mengajar.

Hari ni katakan apa saja pasal diri aku, aku terima seadanya..sebab?
yang baik datang dari Allah s.w.t, yang tak baik adalah diri aku sendiri. aku cuba perbaiki kelemahan diri.

Sekarang aku lebih fokus untuk membesarkan anak-anak. Bagi aku anak2 adalah permata hati aku yang tak ternilai. Love you all very much, abang long, kak ngah dan baby. jangan nakal2 tau, kalau nakal nanti emak rotan hehe.. garang nih.!

p/s : kepada yang wish me happy birthday di facebook atau pun secara live diucapkan berbanyak2 terima kasih..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...