Tuesday, April 27, 2010

Pelik tapi benar

Aku nyaris hilang kawan, 2 hari yang lepas..
Pelik tapi benar..kawan aku tu en. ehem ehem, buat dek je, cakap tak nak,
menegur pun tidak, muka ketat semacam. ish takut..

Nak tau kenapa? ni semua gara-gara zaid ibrahim kalah.. tu yang jadi macam tu.
Aku tak tau kenapa dia frust sangat.. bukannya kena potong gaji pun..

Habis hangin satu badan..agak nya sakit betul hatinya..
Tak pe orang yang macam ni kena biar kan dia reda dulu..lepas sehari dua eloklah tu.

Kalau tak elok juga.. takdelah kawan aku kerja masa konvo nanti. ish tak best lah. Si polan ni satu kepala, gila-gila, sporting dan sangat selamba orang nya..tak tau kenapa tiba-tiba berperangai pelik..

Hari ini nampak keadaan dah kembali normal. Tension dia dah hilang agaknya.

3 comments:

Ms Pearl said...

hehehheheheh boleh tau siyapakah org itew????? hahahahah SENSENTAP BETUL! haahhaha

Ms Shadow said...

hahahahaha..hani demi kawan, tak boleh mention namanya..tapi dia pun dah ok..back to normal..ekekekek

apple hijau said...

Ooo saya tau itu!!!! hahahhaha ms pearl boleh pm sy kalau nak tau...ekekekekeke.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...