Wednesday, February 9, 2011

Harimau Menang Lagi, Hong Kong Kalah

harimau malaya menang bergaya lagi, 2-0 mengalahkan hong kong dalam perlawanan persahabatan malam ini. malaysia meneruskan aksi bintang asia tenggara di stadium shah alam di hadapan 8 ribu penyokong. kebanyakan penyokong yang hadir adalah penyokong penuh bersemangat ultra malaya. safiq rahim menunjukkan aksi terbaek malam ini dengan jaringan gol yang bergaya. amirul hadi zainal apa kurangnya, dapat rembat satu gol jugak. kunalan pulak memang terer menggelecek tak padan dengan kecik. - sekian-  karam singh walia melaporkan....errk, silap pulak.. -sekian- smj melaporkan.. ada gaya jadi penyampai tak..haha..

en asben call dari melaka tadi semata-mata nak bagitau ada perlawanan m'sia lawan hong kong. tapi dia tak tau aku dah ada depan tv pun. bukan dia tak tau bini dia ni suka tengok bola. hehe itu pasal lah dia bagitau.
minat tengok je bukannya apa. pernah aku tengok bola, tetiba melompat sampai en asben kata 'eh awak ni macam jantan lah' ..ish ada ke patut...tak patuttt...itu la sape suh kawen dengan aku..nasiblah...hahaha
rasanya ramai perempuan yang dah main bola sekarang ni, gelanggang futsal penuh dengan perempuan, terer apa.

p/s: kalau minat atau tengok bola adakah hilang kefemininan seorang wanita...

2 comments:

Prince Halilintar said...

smj..pasni jom tgk bola same2 lah..nk tgk mcm mne smj beraksi ketika menonton match Malaysia tu..haha

shida mj said...

jom prince...beraksi tengok bola..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...