Sunday, April 3, 2011

cuti dan hal lain-lain

hari ini smj cuti ada hal. hal yang tak dapat nak dinyatakan di sini. cuti yang tetiba ini tak dirancang, apa nak buat ambik sajalah cuti yang masih banyak itu.

sabtu 2 april yang lepas hari lahir smj. terima kasih kepada yg. memberi ucapan hari lahir di facebook. dah remaja purba pun. tapi jiwa tetap rasa nak muda. masalah ke apa ni. tak pelah biar usia tua tapi hidup sentiasa ceria baru nampak muda ye tak?

semalam tengok Anugerah Bintang Popular, tahniah kepada Shaheizy Sam dapat anugerah tersebut. memang layak pun sebab lakonan dia memang mantap dan hensem jugaklah..hihi. dan lagi satu penampilan johan dan usop whilcha cukup menghiburkan. patut mamat khalid pun dapat anugerah sebab buat filem yang dialog nya jadi ikutan ramai. anugerah filem jadi ikutan ramai..cecite,cecite...cukup popular cerita hantu kak limah itu. hehe yg geli hatinya bila semua orang angkat tangan macam usop whilcha..kah kah kah.

ermm..sembang pagi stop dulu, ada hal...

4 comments:

apple hijau said...

k.shida, old at aged young at heart..hu hu hu! i follow...

ABPBH sy suka part akhir tu...ha ha ha mamat khalid patut dpt anugerah jgk.

nukilanaffiza... said...

wajah tidak menggambarkan umur sesorang wahai SMJ...

Byk cuti..mintak sikit???

Prince Halilintar said...

smj pun cuti gak patut la sunyi sepi opis...hehe..prince pun suke tgk babak akhir tu gamat dewan dgn gelagatnya kan..

sariah said...

Semua rg tenguk babak akhir tu kan...apa2pun i mmg meminati adik ipar abg Bung tu...handsome ada manis byk...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...