Sunday, December 26, 2010

Tahniah! Malaysia Menang Bergaya 3-0

Salam...masih teruja dengan kemenangan Malaysia menentang Indonesia semalam. tak kira smj nak buat jugak entri pasal menang ni. berbaloi rasanya duduk bersorak depan tv. dah tak kira asben ada kat sebelah ke apa..rasa nak menjerit..smj menjerit..rasa nak melompat smj melompat..tetiba hilang rasa segan kat asben dengan anak-anak.. diaorang faham smj memang minat sukan. diaorang pun sokong bagai nak rak team Harimau Malaya..

wah..memang best betul dengan aksi pasukan Malaysia..first time tengok Malaysia bermain dengan penuh semangat juang. memang menghiburkan..kalau kalah pun rasanya kalah bergaya. dari segi stamina memang nampak semua bertenaga dan larian yang pantas..

isu laser yang cuba dibangkitkan oleh penjaga gol indonesia..adalah sangat terover..siap nak hentikan perlawanan. agaknya team Indo tertekan dengan aksi Malaysia yang ketara bersemangat dan bermain menggunakan akal..syabas pasukan Malaysia yg kesemuanya pemain tempatan..rasanya Indonesia ada lima pemain import dan jurulatih pun dari luar...Malaysia memang bermain dengan cemerlang mengalahkan pemain profesional Indonesia.

Tahniah jugak kepada raja gopal..jurulatih pasukan Malaysia. anak-anak pun kenal. teringat masa pergi Motor Show 2010 dalam ramai-ramai pengunjung yang hadir, raja gopal jugak yang diaorang perasan. 'mak itu raja gopal'..ye ke.. mana? raja gopal tu siapa kak ngah? aku saja menduga dia..'ala, jurulatih bolasepak pasukan malaysia tu..'..owh dia tu...jawap aku selamba..siapa sangka budak-budak pun kenal. hehe..

Semoga Malaysia menang dalam perlawanan kedua menentang Indonesia di di Stadium Gelora Bung Karno, Jakarta, Rabu ini. Cayok..!

 Pasukan Malaysia memang macho...hehe

aksi pengantin baru, shahrul

3 comments:

Prince Halilintar said...

waaa..penyokong fanatik harimau malaya ni..patut la asyik mengaum jer kat ofis pagi ni..haha

diorabng dah jumpa raja eh..raja gopal..hehe:p

apple hijau said...

tak sia sia team malaysia bergaya macho..memang superb!

p/s:smj pun bertambah bergaya hari ni..heheh! :P

shida mj said...

prince:..k.rajagobal..hehe

cah: waduh..itu belum lagi tengok rusa cah..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...